Παρασκευή 9 Ιανουαρίου 2015

Beauty Haul No3 Iανουαριος 2015

Γειά σας κορίτσα.Σήμερα θα σας μιλήσω και πάλι για αγορές του προηγούμενου έτους.
Μέσα στον Νοεμβριο αγόρασα το Make up της Εstee Lauder Perfectionist με spf25 στην απόχρωση 2c2 pale almond σε ροζ υποτόνους και εδώ είμαι λίγο δυσαρεστημένη με τον εαυτό μου γιατί άκουσα την πωλήτρια και δεν αγόρασα την πιό ανοιχτή απόχρωση.Ενα εξαιρετικό make up με αρκετή κάλυψη (μπορείτε να το χτίσετε για φούλ κάλυψη).Ητιμή του με 30% εκπτωση ήτανε 33 ευρώ και το αγόρασα απο τα hondos center.
Την ίδια ημέρα αγόρασα το Pro longwear concealer απο την εταιρεία Mac στην απόχρωση NC20. H τιμή του με έκπτωση 25% ήτανε στα 12 ευρώ αν δεν κάνω λάθος,συγχωρέστε με αλλα έχει πάρα πολύ καιρό που τα έχω αγοράσει.Πολύ καλυπτικό κονσίλερ υγρής μορφής .Πρέπει να δώσετε ιδιαίτερη προσοχή στην ενυδάτωση της περιοχής των ματιών γιατί αν είναι ξηρή και αφυδατωμένη θα φαίνοντε οι γραμμές των ματιών,θα σπάει με αποτέλεσμα να έχετε  αντιθετο αποτέλεσμα απο αυτό που προσφέρει το συγκεκρίμένο προιόν.
Σε σταντ των sephora βρήκα πολυ καλες προσφορές σε κρεμώδης σκιές make up forever -70% της αρχικής τιμής.
Το νούμερο 19 ανοίκει σε ένα υπέροχο μώβ  και το νούμερο 1 σε ένα σκούρο γκρι. Ειναι αδιάβροχες και πάρα πολύ σταθερές σκιές.Τις τέσταρα για τουλάχιστον ένα 6ωρο και ήτανε εκεί χωρίς να μαζέψουν η να σπάσουν και να σημειώσω οτι δεν έκανα χρήση βάσης για τα μάτια. Η τελική τους τιμή ήτανε γύρω στα 7 ευρώ.
Η εταιρεία ΕRRE DUE κυκλοφόρησε  τα soft crayon lip&cheek.Πρόκειτε για ενυδατκό κραγιόν σε μορφή χονδρού μολυβιού το οποίο έχει διάρκεια 4 ώρες και μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν κραγιόν,μολυβι χειλιών και ρούζ.

Εγώ επέλεξα την απόχρωση 207 (berry) και το συνδιάζω με το νούμερο 24 απο την εταιρεία aden για να έχω το χρώμα που επιθυμώ αλλα και μεγαλύτερη διάρκεια στα χείλη μου.Η τιμη του είναι στα 7.50 ευρώ και το αγόρασα απο hondos center.
Άλλο ένα lip stain που αγόρασα είναι το cream lip stain 05 απο Sephora το οποίο είναι στα 5ml και κοστίζει 13 ευρώ.Έχω διάβασει πολύ καλές κριτικές για το συγκεκριμένο κραγιόν και ήθελα να το δοκιμάσω για να έχω άποψη.
Έχει πολυ καλη διάρκεια άλλα μόλις φάτε κάτι θα φύγει ομοιόμορφα.Δεν ξηρένει τα χείλη και έχει πολύ καλή υφή.
Aπο την εταιρεία KRYOLAN Professional αγόρασα ενα Highlighter απο της σειράς Illusion.













Η απόχρωση που εχω επιλέξει είναι η cashmere. Εξαιρετικό προιόν μεγλάλης διάρκειας και απίστευτης λάμψης.Το χρησιμοποιώ στα ζυγωματικά ,στο άνω χείλος στην εσωτερική γωνία των ματιών και γενικά σε σημεία που θέλω να προσφέρω φωτεινότητα και λάμψη.
Αυτές λοιπόν ήτανε οι αγορές μου τους προηγούμενους μήνες.
Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποια απο αυτά τα προιόντα?
Εως την επόμενη μου ανάρτηση σας φιλώ γλυκά ....Χρύσα.

4 σχόλια: