Κυριακή 16 Νοεμβρίου 2014

Super Liner Gel Intenza LOREAL -Review.

Γειά σας.
Σήμερα θα σας μιλήσω για ένα eyeliner απο μια drugstore εταιρεία το Super Liner Gel Intenza LOREAL.
Η εταιρεία μας υπόσχεται οτι ήρθε για να κάνει τα μάτια σας ακόμα πιο εντυπωσιακά ακόμα πιο όμορφα! Μια μαύρη γραμμή μπορεί να αλλάξει τα πάντα!
Είναι ένα eyeliner αδιάβροχο, στην συσκευασιά περιέχει πινελάκι ακριβείας που βοηθά και τις πιο αρχάριες για εύκολη χρήση.
Είναι το eyeliner που χρησιμοποιώ το τελευταίο διάστημα και είναι το προίον το οποίο λατρεύω και θα βρίσκεται συνέχεια στην συλλογή μου.Λόγω ευαισθησίας των ματιών μου δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω στην εσωτερική γραμμη  προιόντα είτε είναι αδιάβροχα,είτε φαρμακευτικά για ευαίσθητα μάτια.Έχω δοκιμάσει αρκετά eyeliner σε μορφή πάστας  αλλα παντα αντιμετώπιζα το ίδιο πρόβλημα. Έψαχνα πολλά χρόνια  να βρώ ενα  eyeliner το οποίο δεν θα μου προκαλεί φαγούρα,δάκρυα και ερεθισμό. 
Προσφέρει την μέγιστη απόδοση του χρώματος και απο διάρκεια παραμένει αναλλοίωτη για πάρα πολλές ώρες (το δικό μου τσεκάρισμα είχε διαρκεια 8 ωρες..και ήτανε αναλλοίωτο). Το πινελάκι βοηθάει στην δημιουργία της γραμμης (για το πόσο ένταση θέλετε να έχει η γραμμή σας ) .Περιέχει 2.8g η συσκευασία αρκετά μεγάλη ποσότητα και η τιμή του ειναι στα 12,99 ευρώ.Μπορείτε να το βρείτε σε όλα τα καταστήματα το οποία διαθέτουν Stand της L'Oréal Paris .
Το συγκεκριμένο προιόν το εχω αγοράσει απο τα Hondos Center με δικα μου χρήματα.
Θέλω πάρα πολύ να ακούσω και την δική σας γνώμη και θα περιμένω τα σχόλια σας.
Σας φιλώ γλυκα..... Χρύσα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου