Τετάρτη 5 Νοεμβρίου 2014

Γεια σας!!!!!!
Η πρώτη μου ανάρτηση θα ειναι για να σας συστηθώ!!!!
Είμαι η Χρυσα,ασχολούμε χρόνια στον χώρο των καλλυντικών και είμαι πτυχιούχος αισθητικός!!!
Παρακολουθώ πολλά χρονια διάφορες αναρτήσεις σε μπλόκ Ελληνικά και ξένα και η αλήθεια ειναι οτι ζήλευα αλλα ποτέ δεν έβρισκα το κουράγιο να δημιουργήσω ένα δικο μου bolg ,διότι το θεωρούσα παρα πολυ δύσκολο....Mε την ενθάρυνση όμως δυο πολυ καλών μου φίλων αυτη της Αναστασιας και της Χριστινας ειμαι εδω και ξεκινώ αυτο το ομορφο ταξιδι του blogging....
Διατηρώ  μια σελίδα ομορφιάς στο facebook, η οποία απευθύνετε σε όλα τα μέλη https://www.facebook.com/www.xrisabeautifulpage.gr και μια επαγγελματική ομαδα η οποία απαριθμει 2000 και πανω μελη και  απευθύνετε μονο σε επαγγελματίες του κλάδου της ομορφιάς.

 Σας καλοσωρίζω λοιπον με πολύ θετική ενέργεια και πολλά πολλά χαμόγελα!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου