Κυριακή 21 Δεκεμβρίου 2014

Ευχές !!!!

Θα πρέπει να απολογηθώ γιατί έχω αμελήσει το blog μου το τελευταίο διάστημα.
Λόγω εορτών όλες οι γυναίκες αναζητούνε την περιποιήση απο την κορυφή εώς τα νύχια και εγώ πρέπει να είμαι εκεί να προσφέρω τις υπηρεσίες μου οπότε δεν μου περισεύει ελευθερος χρόνος για οτιδηποτε αλλο .
Αυτό όμως που δεν πρέπει να παραλείψω είναι οι Ευχές μου για τα Χριστούγεννα και για τον ερχομό του νέου έτους.
Σας ευχομαι ολόψυχα Καλες ,Χαρούμενες, Ευτυχισμένες Γιορτες με Υγεια πάνω απ'όλα .
Εύχομαι το νέο έτος να μας χαρήσει οτι δεν μας χάρησε το προηγούμενο , εύχομαι να μην χαθεί το χαμογελο απο τα χείλη μας όσο ασχημη περιόδο και αν διανύει η χώρα μας,να ψάξουμε όλοι μέσα μας και να βρούμε αυτή την κρυμμένη δύναμη  που διαθέτει ο κάθε ένας  και να σταθούμε όρθιοι.
Αυτές τις ημέρες ας μην ξεχάσουμε να ρίξουμε  μια ματιά σε συνανθρώπους μας που έχουν ανάγκη και να βοηθήσουμε με οποιονδήποτε τρόπο.
Καινούργιο Post θα ανέβει με το νέο έτος.....
Να περάσετε όμορφα και εώς την επόμενη ανάρτηση σας φιλώ γλυκά...Χρύσα!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου